Balpetegii Eşimin covid testi pozitif cikti ayni gun bende test verdim negatifim bebeğim 13 aylık bugun 2.gunu eşimin ayrı odalardayız bebeğim ateşlendi calpolle ellerini ayaklarını yüzünü yıkadim dustu neden olabilir bebeğim covid mi neden boyle oldu ne yapmalıyım
elifizm Balpetegii evet öyledir muhtemelen, ben covid olduğumda bebeğimde ateşlendi , çok kısa sürdü iyiydi, allahın izniyle birşey olmayacak. Emziriyorsanız emzirin bol bol besleyin vitaminlerini ihmal etmeyin. Kendinize de iyi bakın🌻
Adakus1 Balpetegii covid dir sakin ol yarından sonra geçer ateşi yeni atlattık 18 aylık kızıma hiç birşey olmadı sadece ateşlendi. Test te yaptirmadik anladık covid olduğunu sadece izole ettik. Kendimiz zaten pozitif olduğumuz için. Bı yere çıkarmadık. Hiç evde maske falan kullanmadık çünkü pozitifti belliydi. Kızımda sadece ateş iştahsızlık oldu bizde 2 gün ağır geçti sonra duzeldik
Pinar38 Balpetegii eşinize yeni bulastıysa sizde hemen belirti göstermez. Testi Bi kac bir iki gun sonra yaptırırsanız net sonuc alabilirsiniz. Bebeğinizin yanında maske ile dolaşın. Sizin de kovid olma durumunuz yüksek. Ateşini de sürekli kontrol edin. Aksi bir durum olursa mutlaka hastaneye götürün
laudarte Balpetegii gecmıs olsun. Büyük ihtimal sizede geçebilir. Bol bol meyva c vitamini tüketin ve sarımsaklı yiyecekler iyi geliyormus ozellıkle kelle paça bılgınz olsun. Bebek için ateşini takipte kalın yükselirse dr goturun. Kisa sürede atlatirsiniz inş
dunyammmm29 Adakus1 bende bunu merak ediyorum evde maske kullanmadıniz mi bunu. Bir zararı varmı bebeğe yada yanınızdaki ne daha çok bulaştırma ıhtmali varmı
Ss07 Adakus1 geçmiş olsun bebeğinizin iştahı yerine geldi mi acaba. Bizimdr bugün bitti karantina bebeğim de oldu muhtemelen ateş öksürük ve iştahsızlık oldu. Hastalıktan sanırım ne zaman düzelir ki
Balpetegii Pinar38 zaten karantinadayız bir yere cikamam da tektar test yapmalı mıyım ama ateşi takip etmeliyim
Ssssraa Muhtemelen covid, oğlum da geçen cuma yarım günlük bir ateş sonucu(sadece ateş) covid olduğunu öğrendik. İki gün sonra eşimde bir gün süren ateş oldu.
t_bulut Balpetegii arkadaş doğru sölüyo hemen çıkmayabilir sizinki eşiniz yeni pozitif olduğu için bende 3 gün sonra yaptırmıştım pozitiftim
Ssssraa Balpetegii calpol, etkisi gelince düştü sonra tekrar yükseldi tekrar verdim bu şekilde 3 kere verdim ve sonrasında tekrarlamadı çok şükür.
busraselina Balpetegii eğer ateşi 38 olursa hiç beklemeden hastaneye gidin ve test yaptırın bebeğinize benimde kızım oldu 3 ay 15 günlükken eşim negatifti ama onda vardı bende de yoktu ama kızım pozitif cıktı bu ara bebeklerde cok fazla var 3 gün hastanede yattık ateşten ötürü cok sukur suan bişeyi yok 2-3 gün sonra 4 aylık kontorlünde herşeyine baktıracağız kalıntı varmı diye
Balpetegii busraselina ilk defa ateşi oldu telaştan ateşini ölçmek gelmedi 1-2 gün takip ederim dusmezse bakarim bir caresine
dunyammmm29 busraselina canim benim bebeğim 4-5 aylık iken ateşlendi 38 di 39 oluyordu doktora gotrduk diyor ki 38.5 olmadan gelmeyin eve geliyoruz 37-39 arası hicbirsey yapmadilar ben ilaç verdim dusurebildigim kadar sonra bir ara 40 i gördü bebek uydu bez koydum filan özelde bir iğne yaptılar 2 dk da düştü ateşi birdaha d çıkmadı Rabbim kimsenin bebeğini hasta etmesin inşallah bizi onlardan onları bizden ayırmasın 🙏🏻 sana da çok geçmiş olsun ben gebe iken geçirmiştim zor süreç Rabbim yardimcin olsun şuan nasilsiniz
busraselina Balpetegii ve hastaneye yatırdığımız gece bende covid oldum test yapılmadı ama bütün belirtiler vardı doktor %90 sende öylsin emziriyosun sana geçirmiştir ddi
busraselina Balpetegii karantinada olsanızda çıkabilirsiniz bebek cunku mecbur götürmek durumundasınız hiçbir yaptırımı yok
Adakus1 dunyammmm29 ev şartlarında bence covidli hastanın sürekli bir kimyasal maske takması daha zararlı. Nasıl maskeden soluyarak düzelecek zaten nefesin zor alındığı bir hastalık. Çok icap ediyorsa başka bı odada kalsın ama sürekli maske takması onun iyileşmesi açısından sıkıntı olacaktır. Biz hiç takmadık. Çünkü hepimiz aynı aralıklarda belirti gösterdik eşim ve ben pozitiftik kızımda ateslenince zaten kaptı dedik.
Ask35tego dunyammmm29 selam bizim doktirumuz takın, aldığı virüs miktarı azalsın dedi Diğer doktorumuz gerek yok dedi, ben takmadım ancak eşim çok hastalandı ateş öksürük ve hapşırık falan o taktı. Allah’a emanet olsun hepsi hepimiz inşallah
busraselina Balpetegii %90 babadan cok biz anneler ilgileniyoruz bebeklerimizle bizimde doktorumuz erken diş cıkarma semptomları var demişti 3 aylık kontrolünde bende ilk öyle sandım ateşi calpol verdim biraz düştü sonra yine yükseldi dedim bi ılık duş aldıralım sonra 3-4 saat uyudu sabah 38.2 görünce ateşi hastsneye gittik meğerse covidmiş yavrum