Deletedmom_105 4 gün önce bir anda öksürük boğaz ağrısına yakalandım.. Öksürük birden ses kısıklığı yaptı bende.. Sesim normalde birden gitmez.. Öyle bir öksürük ki.. Ciğerim çıkacak gibi, midemi bulandırıyor..hala aynı ve geçmedi… Vücud ağrım vardı ilk gün geçti… Kızlar şimdi yine başladı vücut ağrım… Heryem sızlıyor.. Öksürük hala geçmedi.. Sizce kovid yada omicron varyant mı, belirtileri nelerdir..?
Nilya88 Deletedmom_105 yüksek ihtimal çünkü benim arkadaşımda covid deli gibi öksürük var diyo hamile bı de çocuk duscek diye korkuyorum diyo komşum da oldu onda da öksürük coktu değişti covidin belirtileri
Leylaa_ Deletedmom_105 Yaa birde domuz gribi var bir çok kişi göğüsümde biri oturmuş sanki diyor sesi gidiyor ateş burun akıntısı . Kovit testi negatif çıkıyor ama infulleanza testinde pozitif çıkıyor o da domiz gibi gribi oluyormus
Ssssraa Omicron daha hafif diyorlar, biz muhtemel şuan onu geçiriyoruz daha hafif elhamdulillah. Vücut ağrısı, ateş ve ara ara boğaz acısı ses kısıklığı. Öksürük yok
GozdemHilal Biz de covidiz eşim annem ben.Ucumuzde ortak olan titreme, vücut yorgunluğu gibi bı ama aşırı şekilde halsizlik.Bende ekstra boğaz agrisi, annem ve bende burun tıkanıklığı eşimde de baş agrısı.Bizde belirtiler bunlar.Atesbunlar.Ates, öksürük vs yok.
Minelask Ateş, öksürük, burun akıntısı, aşırı terleme, boğaz ağrısı eklem ağrısı bir hafta boyunca sürdü 12. Günümüz çok şükür atlattık sayılır
Tuba Deletedmom_105 bende omicron vardı ve şiddetli baş ağrısı ve halsizlik ile başlamıştı, öksürük ve boğaz ağrısı sonradan başladı
Selmann Deletedmom_105 bende 1 hafta oldu geçireli üşüme halsizlik bel ağrısıyla başladı kemiklerim sızlıyordu resmen öksürük çok olmadı bende ama acayip boğaz yanmam vardı 2. gündede tansiyonum yükseldi nabız yükseldi nefes almada zorluk çektim çok sürmedi ama herkesin farklı belirtileri oluyor zaten o ağrlar normal olmadığı için anlıyorsunuz
Yigitkomuz_ Deletedmom_105 hiç öksürük yok ateş yok eşim pozitif cikti ertesi gün bende boğaz agrisi başladı gecesine şiddetli bel ağrısı geldi 2 gün bel agirindan ağladım bugün 3.gun dhaa iyidim kafa ağrım oldu bugunde
Mom54554 Deletedmom_105 + bende de vücüt , baş ağrısı inanılmaz ağrıdı , ki ağrı kesici içince bile çok ağrıyordu. Ağrıdan uyuyamadım, başımdan bacaklarıma kadar ağrıdı. Boğazım da ağrıdı yutkunamadım ve sesim kesildi 1-2 haftada düzeldi. Daha yeni yeni düzeliyor sesim . Ateşim de çıkmıştı 37 buçuktu 38 kadar çıktı
SelimeliS Deletedmom_105 vucut agrisi vardi esimde. Birde agri vucudumda dolaşıyor sanki diyordu. Hafif öksürük ve gece terlemeleri vardi. Daha sonra başı ve beli agrimaya basladi. Tam karantinasi bittigi gün kendini cok daha iyi hissediyordu hafif atlatti şükür. Ogluma ve bana gecmedi hic bi belirtimiz olmadi. En iyisi bi test verin belirtileriniz benziyor gibi
Uraz2021 Deletedmom_105 sanırım bende kovidim dediğiniz her sey var dinlenmek uyumak istiyorum ama imkansız . Midem bulanıyor sürekli. Ne yiyip içiyorsunuz ben iştahta yok🥺
Minelask Uraz2021 sıvı gıdalar tüketmek gerekiyo bol c vitamini az yağlı çorbalar zencefil bal ve bol su
Minelask Benmde iştahım hiç yoktu ayağa kalkıp bebeğime bakamicak duruma gelmiştim yemeden iyileşmiyor ne yazikki dinlenmeden de gecmiyor