Kızlar benim oğlum şuan 14 aylık gece uykuları fena değil gibi emerek uyuyor ama gün geçtikçe daha çok memeye bağlanır diyolar doğru mu? Önümüzdeki aylarda daha mı zor uyuyorlar ya da daha mı sık uyaniyorlar, tecrübeli anneler yazabilir mi? Çok merak ediyorum. Bu aylarda bizi neler bekliyor🌺