Elizzzzz2022 Doktora sordum 3 gun yapmazda sıkıntı var dedi ama korkuyorum..sizin de başınıza geldi mi? Öneriniz var mı?
Mavis34 Elizzzzz2022 bizim doktor 3 gün yapamazsa 1 çay kaşığı zeytinyağı içir demişti birkaç kez üçüncü günü beklemeden icirdim hemen yapti
Prensescik Elizzzzz2022 anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal bnmde kızım ozmnlar 6 gün yapmadigida oluyodu huzursuzluğu vs varmi
Serpiltoprak21 Elizzzzz2022 benüm doktorum en fazla beş gün bel gün sonra çay kaşığıyla zeytin yağı cer diyor anında yapıyor o zaman iki aylok oğlum