Yusuf53 biz olduk ekim gibiydi sanırım. Benim bebeğim o sira 13-14 ay civarıydı. Dışarı çıkmayı maskeyle bağdaştırıyordu o nedenle biz taktik ama o sürekli aglayip durmayınca takmadık. Nitekim o da pozitifmiş zaten. Daha küçük olsa bebeğim sanırım emzirirken vs takardım bilmiyorum. Ama pozitifli insanin da maskeyle durması çok zor. İnsan nefes alamiyor gibi oluyor. Gece mümkün değil takamazdim herhalde. Moralinizi yuksek tutun. Bebeğiniz pozitif de olsa kolay atlatacak inşallah. Bize doktoru d viraminini aksatma bebegin demişti. Oyle atlattık cok şükür