Ezmag Kızlar iki Aylık aşısı geceniz nasıl gectı ateşlenecek dye korkuyorum uykusuzluktan ölüyorum ama uyumak istemıyorum ateşi çıkar dye
Teemo07 Ezmag gece 2 gibi 37.5 u gördük sadece. Bir çay kaşığı calpol verdim korkudan ama ondan önce hastaneden geldikten sonra hep ılık bez koydum eklem yerlerine her ihtimale karşı. Çiçek gibi hiçbir şey olmadı o gece..
Banu43 Ezmag iyi gecti ebe sadece atesi yükselirse ver dedi surup onun dışında verme dedi bizim bi sıkıntımız olmadi cok şükür
SEDANURRRR Ezmag 38,3 olmuştu bizim ıslak pamuk koydum koltuk altına eklem yerlerine boynuna falan geçti çok şükür
Cansu4401 Ezmag valla biz baya kötü atlarım canım üç gün sürdü ilk günü gecesi acildeydik hatta çok şükür atlattık ama her bebek bir deyil korkma bı gece bişey olmassa olmaz artık inşallah hafif ataltr