Tgbatgrl Sevgili anneler merhabalar.Covid oldum.Bir ayı geçti ama hala koku alamıyorum artık endişelenmeye başladim çevremde de covid olup bu kadar uzun süre koku alamayanda görmedim.Çevrenizde veya sizlerde oldumu bir yardimci olursanız çok sevinirim.
Teemo07 Tgbatgrl 2 haftadır aynı şekildeyim ve bu durumdan hiç mutlu değilim. Sinirlerim bozuluyor artık. Daha dogrusu covid geçirdiğimi düşünüyorum, test yaptırmadım. Tat ve koku yok.ara ara keskin kokuları alabiliyorum. Başka belirtim yoktu.
gibicibicis Tgbatgrl sık sık farklı parfümleri ve kolonya kokla yumuşatıcı falan kokusu olan ne varsa kokla daha çabuk düzelirsin
Tgbatgrl Teemo07 Ben hayatımda ilk defa böyle birsey görüyorum asla keskin falan hic birsey yok en kısa zamanda aile hekimine gideceğim. İnşallah geçicidir 😒
Teemo07 Tgbatgrl umarım geçicidir. Benimde bir kontrole gitmem lazım. En kötü antikor testi vereceğim. Belki covid bile olmadım başka bir sıkıntı var, bilemiyorum ki.
incimercan Tgbatgrl Merhaba etkisi olur mu sizde bilemem ancak https://youtu.be/nMGdgFtlcp4 glutensizdunyacom hesabındaki tat ve koku kaybını 1 saniyede geri getirme videosunu izleyip uygulayın. Bir de eczaneden çinko takviyesi alın koku kaybınız için bunlar çok önemli..
Mustafayigitvebeytugannesi Tgbatgrl Merhabalar bende 5 ay önce covid geçirdim o zman hamileydim tat almam gitmedi ama koku alamadım ve bebeğim doğdu 3.5 oldu ama hala da çok keskin olmayan şeylerin kokusunu zaman zaman alamıyorum. Umarım geçicidir bazen kalıcı olabiliyormuş.