25moonlight2021 Ozi12345 bende guatr hastasıyım. Bazılarında ömür boyu ilaç kullanımı gerekiyor bemim ki öyle. Nodüllerim falan var biri gittikçe büyüyor. Ama hipotiroidi mi hipertiroidi mi bu da önemli ona göre ilaç kullandırıyolar
Misbebegim Ozi12345 düzenli troid ilacinkullan9n bir endokrinoloji doktoruna gidim o bilgilendirir .tahlil sonucuna göre ilacın dozunu ayarlar