Zeyzey72 anakucagını 4ten sonra kullanamaz. Daha dogrusu tutunup kendini çekmeleri kaydırmalar başlayacak. Puset de aynı şekilde. Büyük ihtimal sığmamaya başlayacaktır. Bir de yatar pozisyonda oldugundan hoşuna gitmeyecektir bebeginin. Yani bizde böyle olmuştu.