Ozlemjik Sezeryan doğum yaptm ve şu an hamile kaldığım kiloya düştüm toplam 28 kg verdim ama alt karın kısmındaki sarkıklık gitmedi onun için ne yapmak gerekir, tecrübesi olan var mı?