Bebeğim 4 ay 14 günlük internette doğması gereken güne göre hesaplattigimda atağın bitmesine 12 gün var diyor 😥 hep kucak istiyor, saçma sapan ağlıyor, gece defalarca uyanıyor, normalde güldüğü şeylere gülmüyor, susmayinca meme veriyorum öyle susuyor artık göğüs uçlarım acıyo, hiç yapmadığım şeydi memede uyutuyorum, yapcak bişey yok mu sabırla geçmesini mi bekliycem? Resmen ilk zamanlara döndük gece ağlamaları fln başa sardı 🤦