Fatma-1 Gazmelioglus Ben birley yeni aylarında gaz ilacı diye vitaminini vermiştim hemen bitmişti şişe sağlık ocağında ebeye diyorum bitti nasıl biter hemen aylar sürer o oysaki yanlış ilaçmış birşeyler olmadıydı deniyebilirim bunu çok sağol 😘😘
minikyavrumm Fatma-1 38 lere gelince 1 çay kasik Calpol verin isterseniz yada ılık nemli bez uygulaması yapın öksürük gibi başka bulgular varsa doktora da gidebilir siniz geçmiş olsun
Gif 010719 Tetagil diye temiz içerikli bi diş granülü var gece yatmadan uygulayıp uyutursan rahat rahat o da uyur sen de uyursun Allah’ın izniyle acısız atlatır diş dönemini 😊
Oykumm_21 Gif biz 10 ayligiz daha bir hafta oldu patlatti ama 5-6 tane aynı anda cikiyo şimdide bekledik bekledik kızım hepsini aynı aynda çıkarma diyorum ama 😂😂
Gif Oykumm_21 İnşallah bizim ki de o kadar sürmez ya Allah kolaylık versin inşallah size yavrunuza da şifa versin 😊 Tetagil i biliyor musunuz bilmiyorum alın aldırın bana çook dua edersiniz
Oykumm_21 Gif kullanıyoruz bı nebze rahatliyo evet oda çok pahalandi Hepsiburada da 2.si 1 tl olduğunda aliyorum
Ayazinannesi3001 Fatma-1 ben dün akşam eczaneye sordum eğer doktor baktığında iltihap yok dediyse bence ilaç almayın diştendir dedi. Kulak damlası alicaktim vazgeçtim. Bizimkinin de sürekli kulağına vurması çığlık atması çok üzüyor beni
Fatma-1 Ayazinannesi3001 Evet doktor bakmıştı zaten dhaa yeni kulağında birşey yok demişti muhtelemen dişten
Oykumm_21 Fatma-1 dün doktordaydik baktı dişlerine bu ay sonuna kadar 8 tane dışı olcak dedi 1 hafta içinde patlatiyo tabi sonra diş yavaş yavaş büyüyor