Karam bende keçi sütünden yoğurt mayalayıp veriyorum..arada havuç elma gibi meyve sularındanda veriyorum..başlangıç benim için yoğurt..sonra sebzeleri taddırıcam..tadımdan sonra sebzelerden corba yapıcam içine pirinç bulgur ekleyip pişiricem..ara öğinlerdede önce meyve suları daha sonraları meyve pürelerine geceicem..bakalım inşallah gğzel güzel yer..şimdilik yoğurdu pek sevmiyor ama havuç suyunu sevdi.