sule42 benimde öyleydi egzama olmuş hem göğüs cerrahına hem dermatoloğa gittim her ikisi de fito sür dedi emzirdikten sonra ince bir tabaka halinde sür tekrar emene kadar zaten geçer bir şey olmaz silme sürekli yıkamak silmek bu durumda iyi değil sadece günde 1 kez yıka dediler oyle yaptım hiç bir sorun yaşamadım yani silmedim yıkamadım da kremi. Sadece ince tabaka sürdüm ce sürdükten sonra da birkaç dakika açık bıraktım, inşallah size de iyi gelir