Merhaba hanımlar kiizim 13 aylık ve yaklaşık 2 aydır ishal sürecimiz oldu doktor geita yani kaka testi yaptılar mide bağırsak enfeksiyonu geciriyo dedi hiç başıniza geldi mi ve bu kadar uzun sürdü mü sonrasında bı takviye verdi onu kullandık şükür ishal fazla olmadi büyük tuvaletini katı yapiyor ama günde 4 defa yapiyo bu kadar çok yapması normal mi