Merhaba sevgili anneler. 4 ay 17 gunluk oğlumu hep kundakla yatırıyorum fakat bıkac haftadır aşırı huysuzlanıyor kundak yaparken iteklıyor kollarını cıkarmak ıcıncok cebellesıyor sanırım bırakma vaktı geldı fakat kundaksız bıkac kez denedıgımde ellerını sureklı yuzune goturup ovusturuyor ırkılıyor dalamıyor uykuya.. tecrübelerınızı paylasırsanız cok memnun olurumm 🙏🏻💐