Zaten çocuktan öncede iki günüm yogundu fakat şuan inanılmaz kızlar bez falan takıyorum o derece ya böyle olup giden varmı doktora ilk 2gunum iptal resmen hiç oturmak istemiyorum anında geçme yapıyor heryerime bu beni çok yoruyor randevu alicamda yinede yaşayan varsa sormak istedim