Minikinmomu bebeğim 20 günlükken gaz ve gazdan dolayı ağlama şikayetimiz vardı ama maalesef gittiğimiz normal çocuk doktoru alerji dedi diyete soktu beni o sırada sütüm kesildi mecburen mamaya geçtik alerji maması verdi bebeğim asla ama asla içmedi 15-20 gün böyle bebeğe onu içirmeye çalışmakla geçti çocuk içmedi aç kaldı kustu reflüsü var dedi ilaç verdi onu da verdik daha kötü oldu sonra bir tanıdık alerji varsa Sema hanıma gidin dedi ona gittik 1.5 saat muayene etti hem alerji açısından hem de genel her şeye her yerine baktı rutin bazı testler istedi karın ultrasonu, kafa ultrasonu, kalça ultrasonu, kan testleri vs bunlarda sonuçlarımız hep temiz çıktı alerji için de bulguların yetersiz olduğunu tespit etti ama bunu gözlemleyerek yaptı hep ilk gittiğimizde kendi mama yedirdi mesela ve daha ilk gün alerji yok laktozu sindiremiyor diyerek laktozsuz mama verdi sorunumuzu çok büyük oranda çözdü verilen bir sürü gereksiz ilaçtan bizi kurtardı her şeye de detaylı baktığı için aklımızda soru işareti kalmadı artık devamlı ona gitmeyeceğiz sorun çözüldüğü için gelmenize gerek yok dedi ücreti fazlaydı çünkü ama gitmeyecek olmamıza rağmen her ay kilo takibini istiyor hatta bazen asistanı haftalık istiyor benden ona göre beni yönlendiriyor insanlığı da bilgisi tecrübesi kadar mükemmel bebeğe bir mama yedirme anında bile birçok yerinde tespit yapıyor. Kısacası piyasada birçok normal çocuk doktoru en ufak bulguya alerji diyip diyetler veriyor katı diyetler bazen sütü kötü etkiliyor mamalar özel hemen onlara geçirtiyorlar ama gerçekten alerjisi olmayan çocuk çok. Alerji uzmanları mutlaka görmeli örneğin sadece gaz, mukuslu kaka bubları belirti almıyorlar mukus Yenidoğanda olur bağırsakları sürekli gelişir ve ölü bakterileri atar dedi bize hoca
. reflü ilacını anında kesti ağır bir ilaç olduğunu yenidoğanlarda fizyolojik reflü olabileceğini gazı aza indirdiğimizde doğru gaz çıkarma ve sonrasında dik tutma yapıldığında çözüleceğini bebeklerin organlarının yeni yeni kendini tamamladığını, ilk üç ayda görülen en ufak belirtinin hemen alerji diye detaylı gözlemlenmeden etiketlenmediniz yanlış olduğunu söyledi. büyük tuvaletine makata pişik var mı yok mu vücudun her yerine tek tek baktı 2 ay boyunca gün aşırı telefonla da gelişmeleri takip etti. Örneğin asla 6 aya kadar su vermeyin sözü de her bebek için geçerli değilmiş bunu anladık hoca bebeğimi görür görmez bu çocuk susuz kalmış su verin dedi kendi bizzat içirdi çocuğun cidden içi yanıyormuş bunun da neden bebekten bebeğe değiştiğini tek tek anlattı. Biz çok memnun kaldık hala bir sorunumuz olduğunda artık ona gitmiyor bile olsak yardımcı oluyorlar asistanıyla beraber Allah razı olsun diyorum hep