Buseennar Kızlar bebeğim geç kaka yapıo diye sma ya geçtim dün aptamil kullanıyorduk neden öle aalaklık yaptm bilmiyorum. Sma kusturuyor ve hep aç çocuk sizde de öle oldu mu ? Bugn tekrar aptamile geçtik. Bişey olur mu sizce?
Nuray_eyamar Benim bebeğimde 3 aylık meme emmedi ilk başta aptamille başladım sürekli kusma yaptı bebelak aldım aşırı gaz yaptı sma gectim zorla mama veriyorum diğer kullandığım mamalarıda içmedi zorla ağzına sıkarak veriyorum ama kilo almıyor