Denizsayar Kızlar oğlum 7 aylık buzama na kadar ne yaptıysam ne şişe ne emzik tutturamadım şimdi kolumun altından amaliyat olucam ne yapıcam bilmiyorum tutmuyor deli olucam fikir verin ne olur
1mom1baby Denizsayar geçmiş olsun. Şişe derken ? Kulplu plastik biberon ya da alıştırma bardağı deneyebilirsin
Janss Denizsayar https://www.bebekhouse.com/urun/boon-squirt-bebek-silikon-beslenme-kasigi-15ym00b10124-003?gclid=EAIaIQobChMIjYaBqICU4wIVxawYCh0M2Q16EAQYASABEgKS5_D_BwE Böyle biberonla besleyebilirsiniz .
NekwaSultan Denizsayar wee nin akitmaz su bardağını dene benim oğlum da biberon tutmadı ama onu seviyor
Janss Denizsayar Denemeden bilemeyiz ki . En azından ameliyat süresince ve sonrasıda idare etse yeter .