Benimde bebeğim tam iki aylık doktorum artık kendi istesin memeyi dedi zaten acıkınca uyanır ağlar dedi uykusunu bölme dedi ama benimde içim rahat etmiyor zaten emzikten dolayı meme reddimiz var gündüz çok aç kalırsa emiyor diyorum bari gece emsinde kilosu azalmasın ama az emip geri uyumak istiyor 😂🥰