Bebeğim 14 günlük emiyordu yatırıyordum uyumuyor tekrar emmek istiyordu yanı meme se uyumak istiyordu bugün 2 li nuk un emziğini verdim birini tutmadı birini tuttu ve şükür uyudu açaba erken mi emzik icin 🙁 bir de acıktığını nasıl anlayacam onu cekiyor ama şey her uyanmasın da acıkmış oluyir dimi cok bilgisizim daha ilk bebeğim