Newmamaandlove bebeğim iki buçuk aylık. 1 aylıkken grip oldu onunla burun tıkanıklığı başladı bir buçuk ay sürdü yapmadigim şey kalmadı.. fizyolojik serum sıkıp aspiratörle çekiyorduk hiçbir şey gelmiyordu ama çocuk resmen horlama boğulma gibi seslerle aglayarak uyanıyordu. son 4 gündür şükürler olsun iyi çözümü şunlarda bulduk. Gün içinde 3 defa nebulizatorle soğuk buhar veriyorum, gece her uyanmasında burnuna çok az fizyolojik serum sıkıyorum burun deliği nemlensin diye, cold mix damla aldık onu yastığına 1 damla damlatiyorum burnu açıyor, havluyu çok ıslatıp peteğin derece ayarlama kulpuna asıyorum odanin nemlenmesi icin. havluyu direkt peteğin üstüne atmayın hemen kuruyor etkisi kısa sürüyor. Hepsini yaptım yapalı şükürler olsun rahatız aspiratörle çekmeme bile gerek kalmıyor