BarlasMomm 6 aylıktı yaptırdığımızda. Yeditepe üniversitesi hastanesinde yaptırdık. Özel hastaneydi. Bi randevu alırken bebeğin uyku saatıne göre verdiler randevuyu bide ben çok korkmasın diye hafta sonuna aldım randevusunu. Sabah ilk uykusunda gittik. Bi oda vardı orada bizi aldılar. Ben uyutunca haber verdım öyle gelip taktılar. Sonrası kısa sürdü.