Ben yeni doğduğundan 9 aylığına kadar meme+mama besledim sütüm yetersizdi bu aydan sonra emmez oldu haliyle süt kesildi ve formül mamayı 18 aylığına kadar verdim ve şimdi yaklaşık 1 aydır devam süte başladık, çok şükür gelişimi iyi, bu arada mama Aptamil di ve memnun kaldık ne kabızlık nede gaz sorunu olmadı bizde. Sağlıklı büyümeler.