Biz şuan 17 ayın içindeyiz hala 2 uyku ile devam ediyoruz sabah 8.30- 9.00 civarı uyanıyor. 13.00 da uyuyor 14.30 da uyanıyor 6 ile 7 arasında da uyuyor sonra 24.00 de yatıyor. Yavaş yavaş uykusunu 14.00 ile 16.00 arasına alma sonra da 22.00 da gece uykusuna geçirmeyi düşünüyorum. Şuanlık düşünüyorum sadece umarım yapabilirim ☺️