Lütfen bana yardım edin merhaba kendimi aşırı çaresiz hissediyorum lütfen bana yardım edin 😢 8 gündür gece gündüz ağlar oldu. geçtiğimiz pazartesi günü sezeryan ile 33+5 2600 48 cm bir oğlum oldu çoçuk 18 derece sarılık olmuş dün hastanede mavi ışık tedavisi gördü 11 e düştü ama çoçuk hala sarı ve küçük olduğu için emmiyor mememi çekemiyor ailemde beni sağıp çoçuğa biberon ile süt veriyor aptamil mama veriyor çoçuk uyanmıyor ve ben 8 günde 5 saat uyumadım ben bu çoçuğu nasıl beslemeliyim kaç saatte bir kaç ml anne sütü vermeliyim günde kaç defa mama vermeliyim ve emzirmeyi nasıl başarabilirim çok çağresiz hissediyorum kendimi lütfen bana yardım edecek beni doğru yönlendirecek birisi olsun