BalkizimBaloglum2 elbet bir gün memeyi bırakacak, 2 yaşına da gelmiş. Duygusal bir durum yaşaman çok normal ama hem kendin hem de kızın için daha iyi olur, uykusu, beslenmesi daha düzene girer. 2 yaş bebeklikten çocukluğa geçiş dönemidir zaten. Bu yüzden sendrom da yaşarlar bağımsız olmak isterler, onun bebek değil çocuk olduğunu anne babanın da kabul etmesi için bir adımdır memeden kesmek, güzel bir veda edin zamanla daha iyi hissedersiniz ikiniz de 🎈