Karanfil06 Kızlar geçen hafta ankastre ocağım çatlamıştı elektrikli ocak almayı düşünüyorum kullananlar akıl verin fatura durumları ve temizlik kafama takılıyor çizil işi v.s
bombacimulayim Ay kullanmayın . Evde elektrik gidince dımdızlak kalıyoruz. Bide bizimki indüksiyonlu yani öyle her tencereyi kabul etmiyor