kubusss kızlar sizde nedir durumlar bizim 9800 kilo 74 cm boy geldi sanki boyu kısa gibi. 13 aylık olacak hala 9800lerde
Flower123 kubusss oğlum şimdi 3 yaşında ama hatırlıyorum 12 aylıkken 12 kiloydu o zamanlar ne yapsam yerdi şimdi iştahsızlık var
kubusss Kaan01 erkek mi iştahı nasıl bebim kızımın iştahı çok kötü zorla kandırarak yediriyorm ya ağzını bilerek bir kere açmamıştır
Minnakprensannesi 1 yaşında 9200 dü 2 yaşında 11.0 kilo etkek bebek doğduğundan beri iştahsız hiç verme hiç istemez modunda
Aselask34 Kaan01 erkek bebeklerin durup birden boy attığını çok duydum canım belki birden atar boyu benimki kız 😊herşeyden önemlisi sağlıklı olmaları💕
Kaan01 Aselask34 belki de canim bilemiyorum.doktor alerjiden dedi. Tesekkur ederim saglikli olurlar ins♥️
Aselask34 Kaan01 benim kızımdada vardı canım alerji 2 aylıkken başladı 1 yaşında geçti çok şükür ,kilomuzu etkiledi bizim boy atıyor ama kilo hep düşük şu an 15 aylık 10 kilo bile yok🤷♀️
Turunckafam kubusss benim kızımda tam 12 oldu 1 yaşına girdik yeni 74 cm çıktı canım ama pramature doğdu bizimkide bana kısa gelio doktor normal dedi ama normal bencede anne baba kısa yani sizinki nasıl