Ben sleepy kullanıyorum canım bulundugum yerde sleepy bulamayınca bım bezınden almıstım canım cok kotuydu yanı sızdırma yaptı hemen ılk ıdrarda cok doluymus gb gosterıyordu o yuzden hemen esımı merkeze gonderıp sleepy aldırdım yanı ben memnun kalmadım acıkcası