Lulemom 7 aylık kızım anne anne diye ağlamaya başladı bir ara şimdi de mama ağzında sürekli bilinçli söylediğini sanmıyorum şuan babildama diyorlar ya o sanırım ama ilk agzindan çıkan anne oldu sonuçta 🙈😁 birde gel gel ogretiyordum ben o ara gel gel yapıp gel diyordu