Kızlar selam 👋 ben sezaryen doğum yapıp 40 ımdan sonrada adet oldum sonra ikinciyi oldum bu ay 3 buçuk ay olacak olmadım
korunmasız ilişkiye de girmiyoruz normal mi bu
ilk aylar düzenli emzirememiştim göğüs yaralarından dolayı
bu ay hiç mama vermeden çok şükür tek meme ile devam ettim ondan mı ola ki ??