Oğlum 3 buçuk aylık 3 aylık olana kadae çok gazı vardı sürekli ağlıyordu hiç uyumuyordu gazı geçti ama gündüzleri hiç uyumuyor aksma uyursa da beni hep yanında istiyor gurbette tek başıma çok zorlanıyorum bakmak da kendime 5 dakika bile vakit ayıramiyorum burada görüştüğüm hiç kimsede yok akşama kadar evin içinde sadece bebekle uğraşıp duruyorum kendime vakit ayırmayı geçtim ev işine bile bakamıyorum akşam eşim gelince de ev işi yapıyorum alel acele tükendim gerçekten napacagimi şaşırdım