Keremgs uyku eğitimi olarak şartlamadım kendimi. Çünkü ilk başlarda başaramadım. 4 aylıkken uyku gerilemeleri atakları başladı. Ben hiç ayağımda sallamadım oğlumu. Kucağımda uyudu. Ta ki 13.ayına kadar. Sonra hadi oğlum artık büyüdün kendin uyuman lazım diyip konuştum ve kendi uyumaya başladı. Tabi emzik destekli. 15.ayda emziği de bıraktırdım. Şuan 22 aylık. Uyku düzenimiz asla değişmedi. 1 yaşına kadar 7,5-8 de uyudu. Şuan 9 da uyuyor. 9 olmadan yatağa giriyoruz. Bez değişimi pijama giyme. Sonra da eline biberonu veriyorum daha bitirmeden uyuya kalıyor. Gece beslenmemizi kestik artık daha rahat uyuyor