Hanımlar ıyı aksamlar yaklasıkm1 ay once dr.a sulu köpüklü gürültül kaka problemıyle gittim ( kakada kan yok) yanı alerjı belırtılerı yok dr bana relactaz damla verdı , bir ara kestım faydasının olmadıgını dusundum dunden berı yıne kotu . Köpüklü sulu kaka oldu. Dr dıyet uygulamoycam dedı. Bu arada popoda gecmeyen pişik var.Icınızde bu durumu yasayan var mı? Her gun peynır yıyorum etkısı olabılır mı?