İyi akşamlar hanımlar 6 aylık kızım var yanaklarinda sürekli kızarıklık var. Son 2 aydir da kulaklarini ceke ceke surekli yanaklarını kaşıyor yanaklarini kanatana kadar . Doktora götürdüğümde normal nemlendir gecer diyor. Mustela serileri, bioderma atoderm, la roche baum , hipokort kremlerini kullandim ama hic bisey fayda etmiyor. Geceden krem sürüyorum sabaha temizleniyor ama sabah uyandigi anda yine başlıyor. Ayni durumu yaşayan anneler var mi acaba yardimci olabilirmisiniz