alaimisema20 bebeğim 16 aylık. bu kitapları çok sevdi. Su, baba, dede, cici, giy, git, bitti, meme, gol, cee ee, bee(bebek), gel diyor. Benim gösterip söylediğim şeyleri söylemeye çalışıyor. Genelde hayvan sesleri çıkarıyor. 😄
Adakus1 alaimisema20 ikiside var elimde ama çok ilgisini cekmedi genellikle hikayeli kitapları görseli büyük kitaplari beğeniyor
birfincantuzruhu Adakus1 oğlum 15 aylık anne baba dede mama meme alo gel git diyor tabi anlamsız kelimeleri cok fazla tam anlamıyla ne zaman konuşur bende heyecanla bekliyorum bakalım 🤗
-Buse- Adakus1 sabah youtubdan müzik actım baktım aynısını tekrarlıyor kızım sarkı söylüyor😍iyili geldi 18 ay
alaimisema20 Söyledikleri şeyler aklıma geldikçe yazıyorum 😄 canım kızım her şeyi söylemeye çalışıyor ama anne demiyor 😒
RuzgarGulsah Adakus1 Çok sevindim sizin adınıza benim oğlum daha 13,5 aylık kelimelerimiz var inşallah bizde o günleri görürüz 😍
RuzgarGulsah Usengeccanee ya çok güzel bizde 26sında 14 aylık olucaz kelimelerimiz var sizin nasıldı tam 14 aylıkken çok heyecanlanıyorum böyle inşallah bizde görürüz konuşmasını 😇
Usengeccanee RuzgarGulsah cümle kuramıyor tabikide canım ama bir çok kelimeyi kullanıyordu şu ay hele biz ne söylersek aynısı söylüyor ve taklit ediyor 2bucuk yaşında erkek kuzeni var mesela o öyle değil çok az kelimesi var tekrarlamaz kendi yemek yemek ister kendi suyunu içer bardakla biberon emzik kullanmaz gözümün önünde ikiside olduğu için her çocugun aynı olmadığını farkettim gerçekten o yüzden zamanla eğer kendi isterse ve anne baba çocukla konuşur aktıvite yaparsa bence kendiliğinden olur zaten 😃
Usengeccanee RuzgarGulsah ben mesela çok konuşurum ararım telefonu eline veririm söylerim ne söyleyicegini söylemeye çalışır oda 😃
Adakus1 OzgeOzkan çocuğu doğal bir şekilde yaşamımıza ortak ettik. Ben çok ses kartlarından gösterme taraftarı olmadım. Mesela bulaşık makinesini bosaltirken ona görev veriyorum boş bı kaba çatal kaşıkları o boşaltıyor. Sabırla bekliyorum. A evet kizim şimdi çatalı koy sonra bitirince hadi bardakları ver. Oyun olarakta duyusal etkinliklere yer verdik. Herşeyi toplarken antiyirdum geçen gün pikeyi katlarken hadi pikeyi katlayalim dedim pike dedi mesela ben kartlardansa bu tarz öğrenmeyi daha çok benimsedik. Kartta kullandım ama şöyle günde 3 en fazla beş kartı kapıya yapıştırdım. Fazlası kafa karışıklığı. Bol bol kitap okudum onun için bı Montessori kitaplık aldık. Kendisi seçer getirir. Müzik dinledik bol bol yani bu şekilde
Mircet Adakus1 konuştukça biz heyecanlanıp seviniyoruz o da bu mutluluğu görünce daha da hevesleniyor tekrar ediyor 😂kendi kendine oyun kuruyor bir nevi güzelmiş 18 ay 😘🤩