Merhaba arkadaşlar,
Kızım 2 ay 21 günlük. Kucakta uyuyup kucakta kalarak uykuya devam etmek istiyor gün içerisinde, yerine yatırınca uyanıyor. Gece uykusuna da emzik verip ayağımda minik minik sallayarak uyutuyorum. İlk bebeğim hangi şekilde uyutabilirsem onu deniyorum. Bazı günler çok düzenli bazı günler tam tersi. Her bebek günde 4 5 uyku yapmak zorunda mı? Bu aylar için desteksiz uyku zor ama uykusu geldiğinde uyutmaya başladığım da ağlıyor uyumak istemiyor galiba çok direniyor veya farklı bişey oluyor da ben mi anlamıyorum. Sizler nasıl uyutuyorsunuz? Önereceğiniz bişeyler vardır belki.