Sesaa1 çok normal sakin olun içiniz rahat değilse doktorunuza danışın bence endişelenecek bişey yok oğlum en başından seslenince bakıyor tepkileri normaldi 6.aydan itibaren emekledi 8.ayda oturdu 11.ayda alkış yaptı 10.ayda gel gel hiç endişelenmedim zamanı vardır dedim ki öyle de oldu yani demem o ki her çocuk farklıdır