Bir kaç günlüğüme memlekete geldim Gaziantep’e oğlumun maması bitti babama merkezden almasını söyledim ben bebelac gold nutrıcare kullanıyorum babam bir yer varmış toptancı gibi ordan 155 TL ye almış ben 200 TL ye alıyordum zamlardan sonra eğer bulunduğunuz yerde toptancı varsa sorup alabilirsiniz daha uyguna geliyor ben şimdi giderken baya alacağım