Deletedmom99886 https://ty.gl/rxs6kvchwd Kızlar merhaba, bu ürünü kullanan var mı? Hafif kabarıktır saçım öyle dalgalı yada kıvırcık falan değil. Günlük kullanım ve acil çıkışlar için almak istiyorum😄 Yorumlarınızı bekliyorum
Sarikuzumalp Deletedmom99886 Bende bekleyeyim normal düzleştiriciyle uzun sürüyor çocukla zor malum ☺️
Sesaa1 Deletedmom99886 saçlarınız uzun ise bu tarz tavsiye etmem bende bir tane buna benzer var sadece marka değişik saçımı tamamen yoluyor 😂
Saitkereminannesi Deletedmom99886 Sepette bu ürün bekliyor yorumlar pekte kötü değil ama insan kararsız kalıyor
Gamzecoskun Deletedmom99886 bunu bilmiyorum ama ben de philips aldım bugün geldi siparişim hemen denedim ve bayıldım🥰 ısınması ile birlikte 5 dk sürdü ve dümdüz oldu.( saçlarım hafif dalgalı kabarık ve omuzlarımda)
Deletedmom99886 Sarikuzumalp Evet birde eline almak istiyor benim bebem eli yanar diye veremiyorum düzleştirme faslı orada bitiyor benim için 🥲 Bununla hiç değilse tarar gibi yaparım 😄
Mommboy @Deletedmom99886 Canım benim saçlarım çok kıvırcık yaradığımda kabarttı ve istediğim sonucu pek alamadım ben memnun kaldım diyemem yalan olmasın sonuçta para vereceksin
Deletedmom99886 Saitkereminannesi Evet benim de sepette :) Fotoğraflı yorumlarada baktım ama burada ki annelere de sorayım dedim ☺️ Birde instagram da ekin özelin şubat hikayesine girin orada yaparken çekmiş ben onda gördüm isterseniz bakın sizde
Gly_87 Gamzecoskun merhaba islem uzun surdumu bende almayi dusunuyorum,remington duzlestrcem var ama acil durum icin pratik olablrmi diye bu tarz urunude merak ediyordum
Deletedmom99886 Gamzecoskun Teşekkür ederim link atar mısınız? Birde benim attığım üründe fotoğraflı yorumlar var oraya bir bakar mısınız rica etsem? Sizin saçınız ile büyük bir farkı var mı diye 🙏🏻
Gamzecoskun Gly_87 5 dk içinde ısındı ve saçımı düzleştirdim :) benim saç düzleştiricim de Philips 7-8 yıldır kullanıyorum ☺️
Gamzecoskun Deletedmom99886 ben ilk önce sizin paylaştığınız ürünü incelemiştim ama yorumları çok iyi değildi o yüzden Philips aldım benim saçlarım daha yoğun ve daha dalgalı o ürün yorumlarındaki saçlardan. https://ty.gl/ia0hre4ffw
Noname21 Gamzecoskun benim saçlarım kabarık ve çok. Bende böyle bir şey 8stoyorim. Zaten kestirecegim ama dışarı çıkarken topuz yapmaktan sıkıldım. Birde bende kısa kısa saçlar çok var bebek saçı diyorlar ya . Onlara da yapılıyor mu