Üç ay oldu doğum yapalı, hamilelikte kan ilacı ve multivitamin kullanıyordum Dr um doğumdan sonrada üç ay kullan dedi şimdiye kadar dökülme olmadı ama yanına ek vitaminlerde aldım ben süt olsun diye. Bakalım bırakınca dökülecek mi ben de merak ediyorum. Siz devam ettiniz mi ilaçlara