Kızlar 9 günlük bebeğim var normalde annem kalıyordu yanımda o olduğu halde herseyiyle hep kendim ilgilendim ama bugün gitti ve ben bi boşluğa düştüm annem olsada ben yapıyordum herseyini ama onun evde olması bile beni rahatlatıyordu evde yalnız kalmak istemiyorum eşim yada annem onları istiyorum hep yanımda ağlamaktan helak oldum çocuğum da etkileniyor biliyorum sütüm azalır diye de korkuyorum kafamda hep kötü kötü düşünceler bi türlü rahatlayamıyorum alışırmıyım bu duruma lohusalıktan mı böyleyim nolur bi akıl verin geçecek mi hep mi böyle kalacak 😔