Yagmuur001 Merhaba bayanlar🤗 ocak ayının 15’nde adet oldum genelde 4 gün sürüyor bugun olmam gerekıyordu olmadım. Eşimle korunuyoruz dışına bşalıyr ama kafam karıştı yanı aslında çok da gecikmedi bu yollarla korunarak hamile kalan var mı 🧐
AyazMerve Yagmuur001 Hamile kalmak istemiyorsanız doğru bir yöntem hatta birkaç yöntem kullanın . Biz de evlendiğimizden beri geri çekilme yapıyoruz ama bebeğimiz tam istediğimiz ayda oldu ve 14 aylık şuan . İkinciyi de istediğimiz için çok kasmıyoruz ama ikinciden sonra birkaç yöntemle önlem alacağım .
Katun Yagmuur001 geri çekilme sanırım. O bi korunma yöntemi değil malesef her zaman risk teşkil ediyor🙁
Yagmuur001 Katun hadi yA yani hiç içine olmadıgını söylüyor ama zevk suyuylada kalınır mı ki ne bilim
gibicibicis Yagmuur001 kalınır kızım öyle oldu hemde adetimin bittiği gün iki seçenektede hamile kalma ihtimali düşük olduğu için kalmam saniyordum oldu
Yagmuur001 Blackcloud hadi yA kafama takıldı şuan ama 1 gün geçti yınede bekleyim çünkü adetdöngüm degişebiliyor
Yagmuur001 AyazMerve birtane oglum var isteyerek oldu şükür 🙏 ama ikinciye erken diye düşünüyorum oğlum 1 yaşında sprey de taktırmadım onunlada kalan var diye en azından bu yöntemle dışına gidiyor dıye
Yagmuur001 oksitosin hadi yaa bakalım adetolursam gider spreyl taktırırım ya insanın kafası karışıyor boylede
Aslim2534 Doğumdan ne kadar bir süre sonra ilişkiye girebilirsiniz Max süre öğrenmek istiyorum biraz sorun var o yüzden sordum
Katun Yagmuur001 gebelik istemiyorsanız eşinizin insiyatifine bırakmayın 2 3 saniyelik bir şey🥲 siz spiral taktırın veya hap iğne falan araştırın