Doğduğundan beri gaz damlası vermedim zeytin yağı verdim hiç bir gaz sorunu da yaşamadım çok şükür 🙏 3 aylık oldu kafasını kaldırıp etrafı izliyor sırt üstü yattığında kalkacakmış gibi yapıp duruyor ellerinden tutunca dikiliyor gülüyor çığlık atmayı öğrendi bir de devamlı bağırıyor evde gülerek 😬