Betuledem Azraam 7 ay civarı başladı, ilk zamanlar içinde olmaktan hoşlanmadı, günde 10 dk bile durmuyordu, şu an 8 ay 6 günlük, geri geri falan gidiyor günde birkaç kez bindiriyorum, yine toplam yarım saati geçmiyorum 1 günde
Serpil51 Azraam 8 aylık geç değil , sizin bebeği bilmem ama o aya kadar kızm yere basmıyordu bile ben bastırınca hareketsiz duruyodu 8 aydan sonra ilk adımlarını atmaya başladı ben tutunca tabi , daha sonra günlük 10 dk falan koydum yararı olur mu bilmem genelde zararlı diyolarda ben işim varken falan koydum oyalansın diye
Papatyammmmm Azraam 6 aylikken bindirdim 2 ay kadar bindi sonra bindirmedim emeklemeye basladi ve şuan devamlı ayakta yürümek istiyo 9ayligiz
Mustafayigitvebeytugannesi Azraam bebeğim 3.5 aylık zaman zaman yemek yaparken koyuyorum ilk oğlumu da aynı şekilde koymuştum.
Mustafayigitvebeytugannesi Hebelehubelee olabilir canım benim oğlum da öyle doğduğundan beri dik durabiliyo ve yere basiyor.kendini diriyo derler ya duydun mu bu sözü bilmiyorum aynı öyle dik.
Hebelehubelee Mustafayigitvebeytugannesi ilk defa duydum nasıl yani böyle başını falan tutabiliyor mu 6 aylık bebek gibi
Mustafayigitvebeytugannesi Hebelehubelee evet tutabiliyo doğduğundan beri ayağını yere basiyo kendini dik tutabiliyo basıni tutabiliyo yüz üstü yattığında kafasını kaldirabiliyo ve şuan orumcekte de gidiyo biraz ama hemen yoruluyo 🤭
Caydanlik 7 buçuk ayda koydum elim ayağım olmuştu örümcek. Işlerimi falan yaparken peşimden geziyordu 😂