İyi akşamlar kızlar şimdi şöyle anlatayım size durumu ben Ocak 16 da regl olmuştum bu ay için de istiyoruz artık bebek yani şimdi bu ay 13 regl olmam gerekirdi ama hala olmadım dün test yaptım negatif çıktı sizce yanlışlık var mıdır erken mi yaptım testi ben ay içinde antibiyotik de kullanmak zorunda kalmıştım onun da etkis olabilir mi bu gecikmeye 🤦♀️Sizden de benim gibi test negatif çıkıp sonra pozitife dönen var mı acaba