Dogabebekkk Kızlar ilikli kemik haşladım 7-8 saat sonra süzüp iliğini ekleyip suyu blenderdan geçirdim ama nasıl köpürdü kahve köpüğü gibi bu normal mi acaba ? Pişerken çıkan köpüğü de almıştım. Şimdi buz torbalarına koyacağım da köpüğü tekrar almalı mıyım