Yusaydef ya 70 geldi elektrik şuan diğerleri gelmedi ama bizde şaşkınız, sadece ısınmayı dogalgaz la yapıyoruz, diğer türlü elektriği herkesle aynı durumda kullanıyoruz ama niye düşük bilmiyorum ben şaşırdım faturayı görünce, bizde öncesinde de 50 60 falan gelirdi en fazla kışın